baaaaaaaaaaad

Dåligt uppdatering från min sida? yes.
Jag har aldrig tid att blogga,kommer hem vid 8 varje dag och då kollar jag på tv sen går jag oftast och lägger mig.. Men en sammanfattnig av helgen iallafall.

Fredag:Efter skolan åkte jag med mamma,moa,mickis och moas mamma och tränade i 30 minuter,sen efter det åkte jag och mamma och handlade mat på ica. Fick med mig en hårinpackning för kluvna toppar som mitt hår typ  består av?.. Har slutat plattat håret nu för vill verkligen inte klippa av de.
Jaja, sen åkte jag hem och åt tacos och fixade min lillasyster inför skoldiscot hon skulle på hihi söt.
Sen kom fer och hämtade mig vi åkte till han, vid 9 drog vi till tim och josse ch gjorde inget speciellt.
Somnade som vanligt haha.

Lördag:Åkte vi till josse i öxelösund och gjorde inget speciellt,lekte i lekparken och gick en prommenad lite almänt mysigt sådär.Sen åkte vi hem vid 11 någon gång och somnade direkt.

och idag har de inte hänt något alls..


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :