hmm

såg det senaste inlägget, var ett bra tag sen!
Har klippt mig nu också, det blev ganska kort men det växer ut.
Är just nu magsjuk och har varit sen i tisdags natt, är på bättrings vägar :)
Men det blir ingen skola imorgon för det smittar fortfarande 48 timmar efter man piggnat till så måndag blir det skola.Då är det också sista veckan innan lovet,lovet är ganska fullplanerat.

Måndag- Fira min födelsedag med släkten som bor lite längre bort antar jag, eller så kommer alla.
Tisdag-Riktiga födelsedagen som säkert kommer spenderas men bebisen.
Onsdag: Oplanerat än så länge
Torsdag-packa inför rom väla pengar osv
Fredag- klockan 06.00 ska jag vara på skavsta för att sedan bära mig av mot rom,dock blir det bara 3 dagar men skönt att komma bort lite. Intressant kommer det bli också :)
Vi kommer fram ganska skapligt så något hittas väl på på fredagen.
Lördag- Rom vet inte vad vi ska göra
Söndag-Rom-vet inte vad vi ska göra. vi är hemma i swden igen klockan 23.30 ungefär :)


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :