tiden går långsamt när man längtar

Godmorgon, nyss gjort mig klar för en till dag i skolan!
 har gått upp halv 6 de senaste 2 dagarna, då går tiden otroligt långsamt, jag sitter och väntar in ett speciellt klockslag då jag kan börja klä på mig och fixa.
Sen när jag är klar med det så har jag säkert över 40 minuters väntetid på buss..aja bättre de än att försova sig som helva förra terminen,tog 10.22 eller 12.08 varje dag för att jag inte vaknade.
Men nu är det nytt år med nya tag!Skolan ska gå så mycket bättre nu,tyckte jag klara mig rätt bra förra terminen fast jag hade en de frånvaro fick faktiskt bara ig i historia. G och VG i allt annat :)

En kvart kvar till bussen går...



cool tjej :)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :