första skoldagen

Idag var det första skoldagen nu efter nästan 3 veckors lov,skönt att komma tillbaka faktiskt.
Hade mest en galet skrattig dag med moa och mickis, inget jobb idag men det hade jag inte förväntat mig heller.
Efter skolan gick jag,Annelie,Moa och Mickis hem till moa och åt lite smått,sen gick Annelie till sitt utvecklingssamtal då vi andra var kvar hos moa och kollade på "LIDA" en rätt grym film faktiskt.
Sen skulle moa till sitt u-samtal  då gick jag,mia,sanna,ro,mickis och emma och fikade.
jag köpte mig en ny tröja,och ett linne på cubus. riktigt nöjd faktiskt :)
Sen kom bebisen, och jag gick till bussen 16.18 för jag hade konfaträff klockan 18.00.. lika tråkigt som vanligt.

Finare i verkligheten, men den och sen ett vanligt svart linne blev köpt idag :)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :