Måste få ut min ilska..

Klagoinlägg,om du tänker klaga behöver du inte läsa!

Jag stör mig så sjukt mycket på småbarn som förlovar sig.Med småbarn för mig menar jag folk under 16 år,själv är jag 15 men man är ändå liten under 17 . Varför förlova sig när man varit tillsammans mindre än en jävla månad och man är 13 år? Hur nödvändigt är det egentligen? När man förlovar sig innebär det mer än att vara tillsammans 2 dagar efter att man har förlovat sig,ellerhur? Är det någon slags trend att man ska förlova sig nu eller?har typ skett minst 6 förlovningar under det här sommarlovet och ingen av dom har varit tillsammans längre än några månader,och alla har varit iallafall under 17 år.Visst har man varit tillsammans över nått/några år och man förevarande älskar sin "partner" liks mycket och det känns lika bra om inte bättre än förut,och man kanske vill ta förhållandet till en ny nivå och vill försätta leva med varandra. visst då tycker jag att det känns nödvändigt att man förlovar sig. Men som sagt är man 13 år och har varit tillsammans med sin Tjej i 2 veckor känns det inte riktigt seriöst. Kanske köper ringarna i tuggummi aoutomater? För vem lägger pengar på ett par dyra ringar som mm använder några dagar efter förlovningen.känns lite onödigt tycker jag.

Nu har jag iallafall fått ur mig vad jag känner,har inte många läsare på min blogg ändå.


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :