Gårdagen

Igår började dagen med att jag och fer åkte till Wille i stan..sen skulle vi dra och käka och sedan möta upp Tim..när vi mött honom så tog vi en sväng på stan,tog en glass på donken sedan upp till klock där vi satt ett bra tag..sedan kom någon på idéen att vi skulle till vattentornet.Så jag och fer tog moppen hem till honom och fixa lite skit,sedan ringer dom och säger att vi ska grilla.. Så vi gick till någon skog och där träffade vi några fler.vi satt där i några timmar och bara hade det bra. Sen kände vi för att dra någon stans så vi började gå mot brandkärr,där hände det ju inte så mycket så vi började med att hämta nacho.Sedan kom någon på idéen att vi skulle dra och bada Men så blev det ju inte.. Så vi började gå neråt mot stan där vi hittade ett hus med högsta volym på "jag ska följa dig genom eld och vatten" så Alex och Tim gick och knacka på och fråga om vi fick komma in.. Jag vägrade gå in där men tillslut hamna jag där ändå.. Vi stanna inte länge förns alle sa att vi skulle ner på stan istället för att det inte var någon ide att stanna där så vi gick ner på stan och gjorde inte ett piss, sedan drog jag och fer hem och somna direkt.
Ganska rolig kväll ändå med roliga människor :)


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :