babydoll

Äntligen fixat passet!
Efter nästan 2 månaders lovande..mamma är lite seg när det gäller sånna saker.
Åkte iallafall hem 9.22 imorse,duscha "skypa" med sara,fixade mig och sen in till stan för att fixa pass.
Usch man ser inte så speciellt fin ut,fast hon som hjlpte os tyckte det var jättebra,hon sa att alla inte blir så bra på bilderna men min bild va jättefin.
Själv tycker jag att jag såg fyrkantig och arg ut..
Efter det åkte vi till stan och kolla ut parfym tilll my birthday,skulle ha paris hilton men nu vill jag också ha lancome.. får se.Efter det hamna jag i matbrist eftersom att jag inte hade ätit något på hela dagen och klockan va nästan 4.
Så mamma gick in till ica,jag satt kvar i b ilen och somnade, vakna upp av att jag flög hur högt som helst när mamma öppna bagageluckan,haha.

Nu är jag hemma och ska bara ta et lugnt,imorgon åker jag till fer tiiidigttiidigt!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :