statistiken höjs!

Det är roligt att statistiken höjs utan att jag behöver säga att jag har bloggen! :)
Har sagt det till 2 personer och statestiken är sååååå mycket högre än så,jag blir väldigt happy!
Orkar inte säga till folk att jag har bloggen,orkar inte länka på facebook,orkar inte göra någon som helst reklam.Läs om ni vill i dont care.
Även om jag hade 0 läsare skulle jag fortfarande skriva,för det hör till vardagen för mig.


Gick upp kvart över 6 imorse och duschade,jag har blivit duktig på att gå upp på morgonen.Med tanke på att förra terminen så gick jag upp vid 10,11 eller nått sånt..och det påverkade mitt arbete i skolan en aning..
Halkade efter i precis varje ämne så jag har så sjukt mycket att göra i skolan nu.Plus att jag varit sjuk i en vecka nu också.Men jag ska få sjukt bra betyg den här terminen och plugga på satan!



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :