droger från posten?

Kom nyss från en varmt bad,skönt när man är sjuk!
Vaknade klockan 07:30 idag och har varit vaken sen dess,det är så irriterande att man inte kan sova när man är sjuk. Istället somnar man då och då på dagarna.

För ungefär en timme sedan så fick vi ett paket i brevlådan som det stod min lillasysters namn på.Men jag var fräck nog att öppna det iallafall.
Det var några konstiga tablettformade grejer med brunt smul i?Ingen har beställt det heller, men det är konstigt att det står min lillasysters namn på det hon är ändå bara 8 år så hon kan inte vårt postnummer eller hennes personnummer?
Företaget är norskt så jag förstår inte riktigt vad det står men någon om imunförsvar har jag kommit fram till.
Tycker det är lite konstigt?


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :