hiss&diss

 
 
Windows 8
Jag fick en dator  julklapp,jag viste från hela början att den hade windows 8 men förstod inte riktigt hur jobbigt och komplicerat det var.Nu när jag haft datan i snart en vecka börjar jag inse mer och mer hur bra den är.Jag kan ladda ner appar,jag hat tex instagram på datorn.För varje dag upptäcker man bara mer och mer bra saker med det.Så om någon köper en ny dator,köp med windows 8.
 
 
 
photoshopade bilder
med det menar jag inte att man ändrat ljus och sånt på en bild man har tagit på något.Utsn det jag menar är att tjejer( i vanligaste fall) redigerar sina bilder på sig själva från topp till tå.Suddar ut ansiktet,ändrar hårfärgen,gör sig smalare,eller förstorar vissa delar på kroppen.Det ser så fejk ut,dom inser nog kanske inte själva hur mycket man ser att bilden är redigerad. Jag går i samma skola som en tjej som är en riktig "photoshop-queen" och det är så sjukt hur snygg denna tjej är på bilder,men i verkligheten inte alls lika vacker.Menar inte att man inte får redigera sina bilder,men var nöjda med er själva. Alla människor är fina på sitt sätt.
 
 
 
lite såhär kan man känna ibland.
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :