bloggen 1 år!

free glitter text and family website at FamilyLobby.com
free glitter text and family website at FamilyLobby.com
 
 
 
Märkte nu när jag kollade runt lite på bloggen att min blogg är c.a ett år nu!
Skaffa den december 2011,sedan dess har bloggningen varït både usel,och på topp! Men nu ska det bli ändring på riktigt,när jag väl har tillgång till en data nu när jag vill och har en iphone med blogg.se appen så finns det inget som hindrar mig.Det är väldigt få som vet att jag ens har en blogg,därför tycker jag at det är meningslöst att blogga. Statistiken är sjuuukt låg.Men jag pallar inte skriva länk på facebook och så.Man får hitta lite hit själv,haha.
Någon dag kanske jag är "redo" att "gå ut" med att jag har en blogg,men just nu känns det rätt bra som det är.
Skulle nog bli mest skrämd om jag skulle få en hög statistik,så många som vet saker vad som händer i mitt liv och så.Det skulle verkligen kännas konstigt..
 
om ni ser mycket stav/slarvfel så har jag inte riktigt fått in "flytet" med de nya tagenterna haha.
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :