tips

fick en kommentar för ett tag sen som ville att jag skulle lägga upp lite tips på lite "skönhetssaker" men har inte hunnit gjort de, så gör det nu :)


Det går inte att rotera bilderna men den här är både billig och luktar gott, gav bara 100 kronor för den.
Men visst känner man att det inte är en märkes parfym men det duger som vardags :)

Jag använder mig av 2 olika värmesprayer som ska hjälpa till att minska slitaget på håret när man plattar det som jag gör nästan varje dag, den här är köpt hos frisören för 180:- ungefär om jag minna rätt.Jag har inte riktigt märkt av att de hjälper till att hålla håret så eftersom att mitt hår redan var slitet innan jag fick sprayen,Men nu har jag klippt mig så nu får jag väl se resultatet :)
Den luktar otroligt gott också! 



Den andra jag använder mig av är den här, den använder jag mest just nu eftersom att den andra börjar ta slut hehe.
Tycker den här är jättebra verkligen,håret blir glansigt,lent,och plattningen håller sjukt mycket längre,och den luktar också supergott.


Har 3 olika foundations också, använder mig mest av 1. eftersom attd e andra gör mig blek i ansiktet.

Den här använder jag mig mest avjust nu när jag fått lite er färg i ansiktet,det är inte den bästa jag använt men den är absolut godkänd!

De andra är bättre men gör mig som sagt blek..



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :