9 mån?

hmm.. hade 9 månader igår men ingen visste de smaaaartaaa! :)

Sitter hemma just nu framför tvn,kom nyss hem från skolan. Innan jag fick åka hem var jag tvungen att göra fysikprov,hade inte tränat något med fick 21p och man skulle ha 15p för att bli godkänd!Ibland har man tur.
Jag borde börja jobba bättre i skolan och speciellt gå på mina spanska lektioner.. kan inget alls,förutom de jag lärde mig i 6an då jag gick på lektionerna.
Lovat mig själv att bli bättre!

skulle egentligen börjat gymma idag en moa kunde inte köpa förns kanske på onsdag om det löser sig med hennes pengar.
Hoppas,hoppas,hoppas. Vill verkligen komma igång nu!


ni kanske vill veta lite hur det var i rom? blir ett helt inlägg om det snart!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :