yes


* Att det snart är jul och nyår,julen är det mysigaste på hela året!
*Att nyår förhoppningsvis spenderas med Älskling.
*Att det inte är långt kvar tills jag ska vara barnvakt åt min söta kusin,hon är så mysig.

*Btlodare,jag förstår mig verkligen inte på de som sitter på bussterminalen en hel dag istället fr att vara i skolan eller vara hemma. Det finns tillomed dom som kanske är lediga från skolan eller bara är hemma som går och sitter på bussterminalen tills de andra slutar skolan.
De bara sitter på den där skabbiga bänken utanför väntrummet och röker sina långa röda level.
usch, det är riktigt pinsamt att se hur de betér sig.
Varför inte bara vara hemma hos någon efter skolan och umgås eftersom att en hel del av de bor i stan,men de sitter hellre där.
*otrohet,det är verkligen det värsta någon kan göra mot sin pojk/flickvän.Om man nu måste göra något med någon annan så tar man tag i det man har först inna  man går till det nya.Blir hellre lämnat än att få reda på att någon varit otrogen mot mig.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :